Subject: Veinioja katastriüksuse detailplaneering lähteseisukohad
From: Kreete Lääne <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 09:41:22 +0200

Tere!

Palun lähteseisukohti Kambja vallas Veinioja katastriüksuse
detailplaneeringu koostamiseks. Planeering on algatatud Kambja
Vallavolikogu 18.12.2024 otsusega nr 70 „Ülenurme alevikus asuva Veinioja
(kü tunnus 94901:009:0190) maaüksuse detailplaneeringu algatamine ja
lähteseisukohtade kinnitamine“. Lisan kirjale planeeringu eskiisjoonise.

Lugupidamisega

Kreete Lääne

Kobras OÜ

Maastikuarhitekt-planeerija

+372 5349 3611

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.